menusearch
vazinepooya.ir

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان: بوستان تربیت علوی و فاطمی نگاه ما به مدارس هوشمند را تغییر داد

جستجو
شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۴ | ۰۱:۴۴:۰۱
۱۴۰۴/۶/۱۶ يكشنبه
(0)
(0)
مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان: بوستان تربیت علوی و فاطمی نگاه ما به مدارس هوشمند را تغییر داد
مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان: بوستان تربیت علوی و فاطمی نگاه ما به مدارس هوشمند را تغییر داد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان:

بوستان تربیت علوی و فاطمی نگاه ما به مدارس هوشمند را تغییر داد

به گزارش روابط عمومی معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، دکتر فیروز مهدی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان و هیات همراه در بازدید از مجموعه مدارس سما و بوستان تربیت علوی و فاطمی اظهار کرد: تصور ما از مدارس سما چیز دیگری بود، اما بازدید از بوستان‌های تربیت علوی و فاطمی نگاه ما رادر حوزه آموزش ونوسازی مدارس سما تغییر داد و این موفقیت قابل تحسین است.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو با بیان اینکه توسعه آموزش تنها با آموزش تک‌بعدی محقق نمی‌شود، گفت: توجه به تربیت چندبعدی دانش‌آموزان ضرورت دارد و مجموعه بوستانهای تربیت علوی و فاطمی در این زمینه موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به تأکید اسناد بالادستی بر تربیت چندبعدی افزود: در مدارس دولتی نیز باید هم‌راستا با مدارس غیردولتی، ابعاد مختلف آموزش پیگیری شود، هرچند به دلیل کمبود امکانات تاکنون آن‌گونه که انتظار می‌رود پیش نرفته‌ایم.

دکتر مهدی بر لزوم همکاری میان مدارس دولتی و غیردولتی استان تأکید کرد و گفت: این بهترین زمان برای هم‌افزایی در آموزش و پرورش نسل جدید است و چنین همکاری‌هایی می‌تواند به ارتقا و اعتلای آموزش استان منجر شود.

وی همچنین تصریح کرد: بیست‌وچهار متغیر در حوزه تربیت تأثیرگذار هستند که آموزش وپرورش یک متغییر از بیست وچهار متغییر استکه  توانسته درراستای اسناد بالادستی وساحتهای شش گانه نقش بسزایی را ایفانماید.
مدیرآموزش و پرورش ناحیه دو زنجان با تأکید بر نقش مدارس غیردولتی،خاطرنشان کرد: این مدارس بازوی آموزش و پرورش استان هستند و باید کمک‌حال نظام آموزشی باشند و امیدواریم در حوزه‌های مختلف ارتباطی مؤثر و دوسویه برقرار شود.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش  زنجان تاکید کرد: مدارس غیرانتفاعی  و مشخصا مدارس سما بخشی از مجموعه آموزش و پرورش استان هستند و فرجام رسالت این مجموعه ها کمک به فرایند نظام تعلیم و تربیت کشور و استان است.

وی در پایان گفت: مدل مطلوب ما آموزش و مهارت‌آموزی است که در مدارس سما پیاده‌سازی می‌شود. تربیت یک فرآیند است و نتیجه این فرآیند آموزشی را در آینده خواهیم دید.

طراحی توسط سایت ساز خبری